Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Коломієць Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Сошенко С. М. 
Еволюція методів викладання іноземної мови [Електронний ресурс] / С. М. Сошенко, Б. С. Коломієць // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.608 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Залісна Ю. Д. 
Порівняльний аналіз результатів нейропсихологічного тестування та функціональної нейровізуалізації головного мозку в пацієнтів із помірними когнітивними змінами [Електронний ресурс] / Ю. Д. Залісна, М. О. Ніколов, С. С. Макеєв, П. П. Лошицький, Б. Ю. Коломієць // Медицина транспорту України. - 2014. - № 2. - С. 53-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTU_2014_2_20
Мета роботи - розробити алгоритм кількісної оцінки зміни процесів просторової синхронізації перфузії головного мозку за даними однофотонної емісійної комп'ютерної томографії (ОФЕКТ) з <^>99mТс-ГМПАО і зіставити результати його реалізації з даними нейропсихологічного тестування. Обстежено 6 пацієнтів віком від 45 до 60 років з діагнозами гіпертензивної енцефалопатії II стадії та атеросклеротичної гіпертензивної енцефалопатії II стадії і 6 осіб такого ж віку без ознак когнітивних порушень. Середній вік обстежених становив 52 роки, тривалість захворювання - (<$E9~symbol С~4,2>) року. ОФЕКТ дослідження проводили з <^>99mТс-ГМПАО на гамма-камері "E.Cam". Результати аналізу томографічних зрізів голови порівняно з бальними показниками нейропсихологічних тестів для оцінки рівня депресії за шкалою Мантгомері - Асберга (MADRS) і тривоги за шкалою Гамільтона (HARS) з оцінкою рівня уваги за методикою Шульте та оцінкою вербальної пам'яті за методикою Лурія запаміятовування 10 слів (7 тестів). З метою інтегральної кількісної оцінки рівня когнітивних порушень запропоновано використовувати узагальнений показник тесту Шульте - Лурія і MADRS - HARS, які розраховувались як геометрична сума показників відповідних тестів. Комп'ютерний аналіз даних ОФЕКТ здійснювали у програмному середовищі Matlab 7.9. Двовимірне зображення поперечних зрізів переводили в одновимірну розгортку в полярних системах координат кут (<$Ealpha>) - гамма-рахунок (S). Розгортку здійснювали по спіралі за годинниковою стрілкою із кроком спіралі 1 піксель. Для аналізу одержаного сигналу запропоновано використовувати середній параметр розбіжності траєкторій <$E<< delta roman S >>> у томографічному зрізі (що за своєю суттю відображає середній просторовий градієнт радіоактивності вздовж заданого напрямку) та спектр Фур'є. Аналіз функції <$E<< delta roman S >>> = f(z), де z - порядковий номер томографічного зрізу мозку показав, що для функції <$E<< delta roman S >>> = f(z) характерна наявність декількох піків, екстремумів. У разі низького рівня когнітивних змін характерні піки обов'язкові, але виражені незначно. У міру погіршення розумових здібностей екстремуми стають більш вираженими, проте після деякого критичного рівня когнітивних порушень функціональна залежність <$E<< delta roman S >>> = f(z) стає практично монотонною і гладкою. За наявності вогнищ гіпофіксації <^>99mТс-ГМПАО, які ототожнювалися з розвитком фактично незворотних великомасштабних ішемічних змін, функція <$E<< delta roman S >>> = f(z) набуває складного хаотичного характеру. До принципових відмінностей між спектрами Фур'є пацієнтів з різним рівнем когнітивних порушень можна зарахувати рівень зашумленості. У міру збільшення патологічних змін у головному мозку рівень шуму зростав. Загальна поведінка спектра сигналу S = f(<$Ealpha>) характеризується законом "1/f" (f - частота коливань). Це свідчить про явища самоорганізованої критичності у просторовому розподілі перфузії головного мозку. Висновки: у міру зменшення здатності до розумової діяльності градієнт перфузії ділянок головного мозку стають більш вираженими, прушуються умови просторової синхронізації системи через середовище. У разі когнітивних порушень, які пов'язані з морфологічно незворотними вогнищенвими змінами, циркуляція біологічних рідин різко порушується. Імовірно, зменшується і функціональна значущість та диференційна функція окремих сегментів у головному мозку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.491 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Коломієць Б. С. 
Мотив та мотивація: точки дотику [Електронний ресурс] / Б. С. Коломієць // Інженерні та освітні технології. - 2015. - № 3. - С. 102-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itot_2015_3_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.03 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Коломієць Б. С. 
Дослідження причин та результатів навчання впродовж життя [Електронний ресурс] / Б. С. Коломієць // Актуальні проблеми сучасної медицини. - 2017. - Т. 17, Вип. 3. - С. 261-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsm_2017_17_3_61
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.837 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Коломієць Б. С. 
Спрямованість педагогічних умов формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів іноземних мов [Електронний ресурс] / Б. С. Коломієць // Імідж сучасного педагога. - 2018. - № 3. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2018_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.917 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Коломієць Б. С. 
Використання новітніх технологій в цілях додаткової мотивації до вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / Б. С. Коломієць // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2018. - Вип. 5. - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2018_5_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 294.623 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Колосова О. В. 
Оцінка постурального балансу юніорів, що спеціалізуються в гандболі [Електронний ресурс] / О. В. Колосова, Б. Ю. Коломієць, Е. І. Петрушевський // Спортивна медицина і фізична реабілітація. - 2020. - № 1. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smed_2020_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.241 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Коломієць Б. С. 
Досягнення як один з чинників мотивації студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Б. С. Коломієць // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2016. - № 7. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2016_7_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.731 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Коломієць Б. 
Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя іноземної мови [Електронний ресурс] / Б. Коломієць // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 22. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2018_22_22
Дослідження присвячено проблемі формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. Проведено науково-педагогічний аналіз порушеного питання; уточнено сутність поняття "самоосвітня компетентність майбутнього вчителя іноземних мов". Виокремлено й аргументовано компоненти самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя іноземних мов (мотиваційно-ціннісний, організаційний, процесуально-інформаційний та контрольно-рефлексивний). Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. Розроблено й упроваджено в освітній процес ЗВО модель, навчально-методичне забезпечення для вдосконалення процесу формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін. Визначено критерії, показники та рівні сформованості самоосвітньої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін.
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.526 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського